Thajské pivo Singhaje kořeněné žateckým chmelem bude usilovat o Zlatou pivní pečeť

Mystický zlatý lev je symbolem thajského prémiového piva Singha. Když v roce 1933 získal zakladatel pivovaru PrayaBhirombhakdi licenci na vaření piva, začala se rodit poměrně dlouhá historie firmy, která posbírala řadu mezinárodních ocenění a stále si drží nejvyšší kvalitu svých výrobků. I po vstupu zahraničních konkurentů je lídrem na thajském pivním trhu. Pivovar BoonRawd – Singhanyní spravuje třetí a čtvrtá generace zakladatelů. Pivovarnická skupina pokračuje ve výrobě produktů nejvyšší kvality. Pivovar je nejstarší, nejznámější a největší v Thajském království.

Ležák se vaří již od roku 1939 v hlavním městě Bangkoku.Pivo Singha je králem mezi thajskými pivy. Tajemství jeho charakteristické chutě spočívá ve výběru kvalitních surovin. K jeho výrobě se pro exportní trhy mimo Asii používá prémiový žatecký chmel, který osvěží jedinečnou chutí z květin a bylin, a pro výraznou chuť piva také výběrový ječmen.

Thajské světlé pivo Singha má lehce nahořklou chuť a obsahuje 5 % alkoholu. Je dostupné i na našem tuzemském maloobchodním i velkoobchodním trhu. Pro gastronomii se používají lahve o obsahu 0.33 litru.

Pivovar BoonRawd – Singha je partnerem mj. fotbalových klubů Manchester United a FC Chelsea anglické PremierLeague.